Nemokama
Google AdSense
Registracija

Google AdSense - reklama internete
 

Google AdSense

Privalumai

Kur geriausia vieta patalpinti reklaminius skydelius? Tai priklauso nuo daug dalykų: nuo temos, puslapio, turinio, dizaino. Bet prieš nusprendžiant ir parenkant vietas teks pačiam atsakyti į keletą klausimų. Kaip puslapį išlaikyti beatrodantį gražų, švarų ir neperkrautą? Skydeliai turi įsipaišyti į tekstą taip, kad, viena vertus jie nesimaišytų naršančių akims, kita vertus, jie turi būti pastebimi (kitaip ant jų niekas nespaus). Todėl reikia surasti puslapio dizaine tokią vietą, kur bus sutelktas didžiausias vartotojo dėmesys - dažniausiai tai būna vieta viršuje, arba šalia menu. Gera idėja skydelius įkišti į straipsnio vidų (kaip iliustraciją) - dažnas vartotojas paspaus ant nuorodos kaip ant papildomo informacijos šaltinio. Taip pat svarbu išsiaiškinti, ko būtent žmonės išeko ir tikisi būtent tame puslapyje, kuriame dedame skydelius. Ir apskritai, ką apskritai vartotojai tikisi rasti jūsų tinklalapyje? Kitas svarbus klausimas, ar visuose puslapiuose turėtumėti Google AdSense reklaminius skydelius. Jei jūsų puslapiuose yra daug svarbaus ir įdomaus turinio tekstų, atsakymas vienareikšmis - taip. Tačiau bandyti dėti reklamą galima visur - verta bandyti dėti Google bannerius net forumuose, paveikslėlių galerijose, naujienų laikraščiuose, jaunimo portaluose. Kokia spalvų paletę geriausia naudoti? Pasinaudokite tuo, kad Adsense programa leidžia keisti spalvų paletę - taigi skydelių paletė turėtų bent kažkiek derintis su viso puslapio paletę, tada reklama tarsi įsilieja ir padidėja tikimybė sulaukti daugiau paspaudimų.

  • Lengva prisijungti: Nesunku prisijungti prie AdSense programos. Jūsų sąskaita bus atidaryta, jei pavyzdinis puslapis kurį pateiksite, atitiks turinį. Kolkas priimami tik puslapiai anglų kalba, bet tikėtina kad situacija ateityje pasikeis. net jei pirmą kartą jūsų prašymas bus atmestas, maža bėda, galite bandyti dar kartą. Mano patarimas ir tam tikslui susikurti mažą puslapėlį anglų kalba ta tema, kuri jums įdomi - taip bus naudinga ir jums patiems.

  • Nesunku įsidėti: AdSense kodą galima tiesiog iškirpti ir įklijuoti į HTML kodą. Jeigu darote dinaminį tinklalapį, paremą pvz. PHP technologijomis, skydelių įdėjimas bus dar paprastesnis - tereikės šiek tiek modikuoti PHP kodą. Šiek tiek daugiau darbo, jei norėsite keisti skydelių išvaizdą ir padėtį vos ne kiekviename skirtingame puslapyje - bet tai labiau, kaip angliškai sakoma "feature, not bug". Tačiau tokio keitimo retai kada prireiks - dažnai surandame tinkamą išdėstymą ir paliekame jį ilgam laikui.

  • Nemokama: Prisijungti galima nemokamai. Šiuo metu veikia ir Google adsense referallų sistema: jei jūs rekomenduosite pabandyti Google AdSense draugui, kai jis uždirbs savo pirmąją šimtinę, jums nubyrės tiek pat - šimtinė už nieką atiteks ir jums. Kodėl Google AdSense programoje tai apsimoka ir yra praktikuojama? Kuo daugiau žmonių, įsisdedančių reklamas, tuo mažėja konkurencija tarp norinčių įsidėti reklamas. Taigi daugėja ir reklamuotojų, ir besireklamuojančių. Tai didina AdSense apyvartą, taigi kartu ir pelną.

  • Skydelių įvairovė: Galima rinktis skydelių išdėstymą. Galima dėti ir tekstinius, ir grafinius skydelius. Google komanda tikrai pasistengė: galima rinktis ir tekstinius, ir vaizdinius, ir nuorodų skydelius. Kitaip tariant, skydeliai visiems gyvenimo atvejams :) Tačiau galbūt efektyviausi, populiariausi ir pelningiausi ir tekstiniai skydeliai: žmonės, ypač Lietuvoje, yra kol kas šiek tiek mažiau pripratę, todėl dar nebijo ant jų paspausti. Grafiniai skydeliai kartais atbaido žmones, tačiau svarbu paminėti kad moka ir už vienus ir už kitus tiek pat, ir apskritai nesvarbu kaip atrodo jūsų reklaminis skydelis ar kurioje puslapioje vietoje yra, moka už jo paspaudimą nepriklausomai nuo to.

  • Daug skydelių: Viename puslapyje leidžiama įsidėti iki 3 reklaminių skydelių. Jei įskaičiuotume tai, ka kiekvienas iš skydelių gali būti skydelių blokas, pavyzdžiui "dangoraižinis" (skyscraper) skydelis, tai bendras skydelių skaičius išauga gana įspūdingai. Tačiau neverta perkrauti puslapio skydeliais - tikrai nuvilsite vartotojus, kurie tik mažiau susidomės reklaminiais skydeliais. Kita vertus, kai jų yra daugiau, puslapio lankytojai turi teisę pasirinkti norimą reklamą - tai gali būti ir privalumas.

  • Susiję su turiniu: Tai, kad skydeliai susiję su turiniu, duoda daug naudos visiems. Ir lankytojams, kurie randa susijusių nuorodų, bei ir puslapio savininkui, nes didesnė tikimybė kad vartotojai paspaus ant reklaminių antraščių. Dabar jau nemadinga, nepopuliaru ir neefektyvu užsakyti reklamą, kuri nepritaikyta tikslinei auditorijai. Įsivaizduokite tarkime, alš gaminančią kompaniją, kuri vykdytų savo reklamines kompanijas moterų kirpykloje. Koks būtų pasisekimas?.. Taig ši idėja visgi nėra nauja, jau seniai reklamos užsakovai ieško vietos savo reklamai ten, kur daugiausiai šansų surastų potencialų pirkėją. Tai reiškia kad puslapyje apie muzikos žvaigždes yra daugiau šansų, kad atsiras norinčių nuspirkti muzikinį CD, nei ieškos teisininko paslaugų.

  • Reklamos kanalai: Su kanalų pagalba galėsite sekti skydelių pasirodymą visuose puslapiuose, net atskirame HTML faile. Sekimas labai svarbus dalykas, nes tai leidžia jums eksperimentuoti ir galbūt padidinti pajamas. Praktika rodo, kad reklaminio skydelio pozicijos, išdestymo ir spalvos parinkimas yra kelias į sėkmę, tad nepabijokite skirti šiek tiek laiko bandymams.

  • Skydelio optimizacija: Galima keisti spalvų paletę, todėl reklaminis skydelis gali gražiai įsipaišyti į visą puslapio kontekstą, kas dažniausiai dramatiškai pakelia reklaminio skydelio efektyvumą

  • Lengva išlaikyti: Tinka ir pradedantiesiems, ir profesionalams. Nereikia praktiškai jokios priežiūros. Vos tik atrasite optimalią spalvų gamą, skydelių išdėstymą (ir tai nėra būtina), tokį variantą galite palikti per amžius. Vienintelis dalykas, ką jūs karts nuo karto norėsite padaryti - pasitikrinti kiek pinigų prikapsėjo iš reklamos, bet tai, mano manymu, vienas malonumas :). Ir visgi, jei jausite, kad reklaminiai skydeliai veikia dar nepakankamai efektyviai, galėsite bet kuriuo momentu pakeisti jų savybes.

  • Išsami statistika: Beveik nuolatos atnaujinama reali reklaminių skydelių statistika: žinote kiek pinigų šiandien uždirbote bei koks buvo reklaminių skydelių efektyvumas (paspaudimų skaičius procentais nuo parodymo, paspaudimų skaičius ..). Dabar Google siūlo statistiką siųsti elektroninių paštu - patogiais excelio, csv formatais. Vienu žodžiu, čia irgi neblogai pasistengta - gali surasti vos ne visą įmanomą informaciją apie skydelio efektyvumą. Tiesa, dalykas kurio tikrai nerasite, tai kokių puslapių reklama pas jus buvo rodyta - viskas apsiribojama tik abstrakčiais skaičiais, kiek buvo iš viso parodymų, paspaudimų, bei išvestiniais dydžiais - kiek procentų nuo parodymų buvo paspaudimo, uždirbis per tūkstantį skydelio parodymų ir t.t.

  • URL filtrai: Kad nereklamuotumėte konkurentų, galima įvesti iki 300 adresų, kurie nebus rodomi reklaminėse antraštėse. Tai vienas iš kontekstinės reklamos (kai skydeliai parenkami pagal puslapio turinį) trūkumų. Jei administruojate, gaminančius tušinukus puslapį, ir norėsite užsidirbti papildomų pinigų, vargiai ar galėsite dėti adsense reklamas, nes didelis šansas kad bus rodoma kitų konkurentų, gaminančių tušinukus, reklama. Tačiau ir čia Google pasiūlė šioį tokį sprendimą, jei nenorimų konkurentų nėra daug, juos galima tiesiog suvesti į sąrašą ir jie niekada bus rodomi jūsų puslapyje.

Informacija

Nuorodos

Daugiau

2004 - 2005 ©     AdSense Lietuviškai | AdSense Angliškai | AdSense nuorodos | AdSense trumpai | Svetainė